Leta i den här bloggen

torsdag 18 mars 2010

Torsdag

Method Man och Redman ska tydligen klippa en massa barn under påsken!

– Jag är alltid nere med att hjälpa såna här samhällssatsningar, säger Redman i ett pressmeddelande.


Hahah så jävla sköna grabbar!

----------




Fan tiden går så himla fort och jag har knappt hunnit blinka innan det blev torsdag, jag menar jag skrev sist i måndags men det känns som igår. Tiden asså..

---------------------

Brorsan fick en liten dotter inatt congrats man hoppas hon mår bra och lycka till framöver!

------




HUR FAN KAN MAN HA SÅ GROV RÖST? COT DAAAMN!




------------------------

Fredag imorgon får se vad helgen har o bjuda på i musikväg, de blir iallafall en musikhelg de kan jag garantera! Aight Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar