Leta i den här bloggen

onsdag 10 mars 2010

Mycket har hänt!

Mycket har hänt sen jag startade bloggen, inte i bloggväg de vill sägas haha men givetvis i musikväg!
Nu är de så att jag först o främst bestämt mig för att bloggen skall skrivas på svenska, dessutom har musiken även svingat åt den riktningen så håll gärna utkik så mycket ni kan.

-------

Nu har jag även fixat studio material en fet MBox, Pro Tools, Två feta micar och lite annat smått o gott hehe, rockar även skiten på Macbooken så de ska bli mkt fint o lyssna på 2010 förhoppningsvis.

-------

Yes juste ja! Ska fixa designen på bloggen också så att den förhoppningsvis ser lite
trevligare ut!

-------

Dagens godbit är en gammal godbit från PstQ, men de va allt för den här gången och nu kör jag på med bloggen på riktigt haha Peace!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar