Leta i den här bloggen

torsdag 8 april 2010

8 April

ÄNTLIGEN lite positiva nyheter mafuckers! Hehe lyckades få ordning på Pro Tools och hela kittet idag, har spelat in en låt med brorsan på engelska som jag kanske lär slänga upp på bloggen med hans tillåtelse, skall dock mixa en del först.
Har även ett par egna låtar på gång givetvis är det på svenska jag kör då, blir lite dilla beats kanske en o en annan biggie ifall man har tur och så hoppas jag kunna hooka lite beats snart från en anonym källa hehe!

----------------

Fuck ska iväg till odontologen imorron så har tagit ledigt från jobbet, därav det sena blogginlägget haha. Brukar lägga mig vid 10 annars för sömn är allt för mig jag funkar inte utan sömn det är som en 80-tals robot utan skruvar och olja hahah!

----------------

Se Snoop och Kid Cudi som Cheech & Chong Hahah kul grej!

----------------

Den här är till ingen annan än Rasmaster Gas with them fiesty ass farts!

Smif-n-Wessun Sound Bwoy Bureill (video)

3 kommentarer:

  1. hahaha du lär ju sakna honom nästa vecka..SnW yee boi!

    SvaraRadera
  2. lycka till hos tandläkaren ;D hoppas det inte gör allt för ont :P pusss

    SvaraRadera
  3. v:I know de kommer kännas tungt på jobbet :( haha

    albs: tack skall iväg om en liten stund :) men de ska nog gå bra!

    SvaraRadera