Leta i den här bloggen

onsdag 21 april 2010

I-Lo - Oskrivna tankar

Såja gott folk då var det äntligen dags, första låten inspelad och jag lägger upp den här och nu för er så att ni kan få njuta!
Låten heter oskrivna tankar och beatet är J Dilla - DFTF.
Här nedan kan ni lyssna på låten










Jag lägger upp alla låtar i en lista här till höger så att man inte skall behöva leta i inläggen framöver när det börjar strömma in massvis av fina låtar!

Kommentera gärna och kom med synpunkter för det uppskattas!

Peace

2 kommentarer:

  1. Why oh why? Oli...jag lyckas inte lyssna på det här..varför hatar quiktime mig?
    Eller är det du? Kan det ju inte va, det vore ju sjuukt.
    Det kan jag inte ta, jag är ju kul!
    Lägger rimmen så snygg, så klint, really it's bizarre.
    Duger endast som bloggkommentar!

    SvaraRadera
  2. Fan det var den enda plugin jag kunde hitta at the moment asså =) Blev jävligt krångligt det här med att lägga upp musik änna!

    SvaraRadera